"מסקרים גלובליים עולה כי 50% מהמנהלים מציינים את השיחות הטעונות כאחד מהמצבים שהם הכי חוששים מפניו", מסביר ירון בידרמן, סמנכ"ל בפורטל Proso לחיזוק יכולות ניהול בפועל ובזמן אמת. "ניהול שיחה טעונה עם עובד נחשב לאתגר המרכזי ביותר בשגרת הניהול אשר אינו פוסח על מנהלים חדשים ומנוסים כאחד. כשאנחנו ניגשים לשיחה טעונה אנחנו עושים זאת עם המון הנחות מקדימות שמערבות מערכת רגשות סוערת. התחושה הזו מטלטלת ומוציאה אותנו מאיזון, ולכן, במקרים כאלה, דווקא תכנון מראש של השיחה נותן לנו את מרחב התמרון הגדול ביותר, ומאפשר לנו להתמודד בצורה רציונאלית ככל שניתן בתרחיש אמוציונאלי."