ניקולה מנדלסון (סגנית נשיא בפייסבוק) נשמעה אומרת בכנס פורצ'ן האחרון בלונדון שתוך חמש שנים, כל הפיד שלנו בפייסבוק יכיל כולו וידאו, ללא טקסט.
מנדלסון הוסיפה כי כמות הטקסט שמתפרסם בפיד של פייסבוק הולך ויורד, בעוד הוידאו נמצא במגמת עליה – לכן הם צופים שהרשת החברתית כולה תהיה מבוססת על וידאו.
ההקשר הארגוני
אנחנו נמצאים בלב השינוי של עולם העבודה. הדרך בה אנחנו חושבים, מעכלים מידע, שואלים שאלות, מחפשים תשובות ועוד, השתנתה מקצה לקצה.
בד בבד, עלה גם סף הגירוי שלנו. אנחנו מחפשים תוכן רלוונטי ובלתי צפוי שייתן לנו מענה מיידי לצורך. הטקסט דורש מאיתנו עיכול רב יותר והעמקה בזמן שהוידאו יודע "לספר סיפור" טוב יותר, באמצעות העברת יותר מידע בפרק זמן קצר.
ספרו לעובדים שלכם על המוצר החדש באמצעות סרטון קצר של עד 4 דקות בוידאו, שלבו תדריכי וידאו או סיכומים חשובים באמצעות תמונות או גיפים (GIF) כדי לאפשר עיכול מהיר של מידע. הם כנראה יעריכו זאת הרבה יותר.