שיחת ניהול קריירה – איך לעשות אותה נכון?

שיחת ניהול קריירה בדר"כ מייצרת פוקוס ומוטיבציה. יהיו עובדים, שמטבע הדברים יקפצו על זה כמוצאי שלל רב ושיתוף הפעולה איתם יהיה פשוט וזורם.

אבל כדאי גם להיות מוכנים לעובדים שמגיעים לשיחה זו ללא  ללא הנעה פנימית או מוכנות לכך, או עם ציפיות שלא תואמות מציאות, או שאינם מצליחים לראות ולבנות  תכנית הקריירה משלהם.

עבור חלק לא מבוטל, זו יכולה להיות פעם ראשונה שהם לוקחים חלק בשיח מסוג זה. אל תצפו שיהיו לכם את כל התשובות לכל הנקודות שיעלו, אבל בואו לפגוש את חלקן כאן, בתקווה שזה יתן קרקע טובה לשיח גמיש.

אז הכנו לכם כתבה בשיתוף מאקו בה סקרנו 10 אתגרים מרכזיים בשיחת ניהול קריירה, ואיך אפשר להתמודד איתם בהצלחה.

שיחת ניהול קריירה – למה היא חשובה ואיך עושים אותה נכון?

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s