Approach As a Coach

מחקר של Google חושף שהמיומנות שנותנת למנהל/ת את הניקוד הכי גבוה בהערכת מנהלים היא היכולת לשמש כמאמן/ת. כזה/ו שמזהה חוזקות, משחרר/ת לחופשי פוטנציאל גלום, מעודד/ת להצלחה.

מה עושים?

לעזור למנהלים להיות מאמנים אפקטיביים על ידי כך שמעודדים אותם להתמקד על צרכי הפרט של כל אחד/ת בצוות ולכוון אותם לרכישת היכולת להיות מאמן/ת גמיש/ה.

מה זה "המאמן הגמיש"?

כזה ששולף את היכולת להיות מאמן "מורה", שמעביר מומחיות. או, בשעת הצורך – מאמן "בונה" ששואל ומנחה במקום לקבוע ולתת תשובות.

איך עושים?

מודל אימוני פשוט:

GROW:

GOAL – מה אתה רוצה להשיג?

REALITY – מה קורה עכשיו?

OPTION – מה אתה יכול לעשות?

WILL – מה אתה מתכוון לעשות?

הרגלים טובים שעוזרים לבסס את יכולות האימון של המנהלים שלכם:

  • להתרגל לפגישות 1:1 עם חברי הצוות, שיתמקדו בעיקר בצרכי העובד/ת – לכל פגישה חשוב שתהיה אג'נדה – כמו: "מה הצעד הבא ב…", "עדכון מטרות משותף", " פיתוח קריירה" וכן הלאה.
  • לפתח מודעות להלך החשיבה שלך, ולמפגש של צורות החשיבה שלך לאלו של העובדים.
  • לתרגל הקשבה ויכולת של שאילת שאלות שיאפשרו לעובדים לייצר תובנות משל עצמם (שאלות של "מה" ו-"איך")
  • לקיים משוב תקופתי
  • לפצח את החוזקות הייחודיות (לא פשוט, אני יודע. אנחנו רגילים לחשוב במושגים של פער כתוצאה מחולשה) ואת המקומות בהם כל חבר/ת צוות זקוק/ה ורוצה להתפתח אליהם.

להעמקה:

הנעת עובדים, ניהול משוב, ניהול קריירה, איך ליצור עובדים עם ראש גדולאימון להשארת חותם

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s