שתי מסקנות על למידה ארגונית (הראשונה לא נכונה)

מה ידרוש הניהול בעידן המודרני? זו שאלה סוערת בעולם המחקר, אבל בפועל – המנהלים של העידן המודרני לא מחכים לתוצאות המחקרים. הם כבר דורשים.

אפשר כמובן לחכות ולראות מה יקרה, אנחנו בינתיים מעדיפים לחשוב מהן הפעולות האפשריות.

 

הנה שתי עובדות:

  1. יותר מחצי מהעובדים עוזבים את מקום העבודה שלהם בגלל המנהל/ת הישיר/ה שלהם.
  2. 90% מהארגונים מצהירים שאיתור יכולות מנהיגות הולך ונהיה מורכב יותר ויותר.

מחקר מעניין של Grovo מציג את זה יפה. אלה הממצאים – 

הצרה:

  • 84% מהמנהלים מצפים מהארגון להעריך את היכולות שלהם אחרת.
  • 76% אמרו שהארגון מתגמל ניהול לא אפקטיבי.
  • 98% ממנהלים בדרג ביניים מרגישים שכישורי הניהול של המנהלים הישירים שלהם לא מספקים

הקטסטרופה: 98% מהארגונים מציעים הדרכה ופיתוח בצורה כזו או אחרת.

המסקנה הראשונה: אין טעם להשקיע בהדרכה

המסקנה האינטליגנטית: צריך לשנות את האופן בו מובילים עם המנהלים את הפיתוח האישי שלהם.

בחן/י את ההדרכה בארגונך. האם אחד או יותר מה-3 הבאים מאפיינים את צורת הגשת התוכן אצלך?

  • ארוך מדי
  • לא מעניין ולא מסקרן
  • אין הטמעה אחרי למידה (או FU כלשהו)

כמה כיווני חשיבה:

  • במקום "קורס" – לחשוב במושגים של קמפיין (שיווק פנימי, השקה, קריאייטיב)
  • במקום תיאוריה – כלים, פרקטיקה והתנסות OJT
  • במקום האבסה – למידת מיקרו ונגישות התוכן Ondemand.

 

למחקר המלא

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s